Platia také isté záruky, ako na tovar zakúpený v kamennom obchode.
Zákazník je pri preberaní tovaru povinný tovar riadne skontrolovať!
Každý zákazník je povinný si pri preberaní zásielku riadne prezrieť a v prípade zjavných známok poškodenia toto reklamovať ihneď u doručovateľa, preberaní zásielky na pošte alebo od kuriéra Geis.
V prípade, že tak nespravíte, Geis neskôr reklamáciu neuznajú.
Po rozbalení je zákazník povinný skontrolovať nasledujúce:
• či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbaľujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
• či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
• či fungujú všetky jeho jednotlivé časti
Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).