Poštovné zdarma na objednávky nad 80€!
Poštovné zdarma na objednávky nad 80€!
Platia také isté záruky, ako na tovar zakúpený v kamennom obchode.
Zákazník je pri preberaní tovaru povinný tovar riadne skontrolovať!
Každý zákazník je povinný si pri preberaní zásielku riadne prezrieť a v prípade zjavných známok poškodenia toto reklamovať ihneď u doručovateľa, preberaní zásielky na pošte alebo od kuriéra Geis.
V prípade, že tak nespravíte, Geis neskôr reklamáciu neuznajú.
Po rozbalení je zákazník povinný skontrolovať nasledujúce:
• či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbaľujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
• či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
• či fungujú všetky jeho jednotlivé časti
Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).
Pomáhajú nám zobrazovať obsah, ktorý vás zaujíma, a zlepšovať náš web, aby bol rýchly, bezpečný a pohodlný. Kliknutím na „Prijať“ nám s tým pomôžete. Ktoré cookies povolíte, si môžete vždy vybrať.